Hopp til innholdet

KJØPSBETINGELSER FOR OSLO SNEKKER TJENESTER AS

603814 (org.nr. 930 660 884) er leverandør av kvalitetsparkett, laminat, vinylgulv, kjøkken og tilbehør, samt monteringstjenester i Oslo-området.

Adresse: Bergensgata 2, 0468 OsloE-post:oslosnekkertjenester@gmail.comTelefon: 408 92 189 / 973 13 111Nettsted: www.oslosnekkertjenester.no

Disse kjøpsvilkårene gjelder for alle salg og leveranser fra Oslo Carpentry Services AS til forbrukere, og er utarbeidet i henhold til angrerettloven, forbrukerkjøpsloven og ehandelsloven.

Ved å foreta et kjøp fra oss bekrefter du at du har lest og godtar disse vilkårene.

1. Priser og betaling

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (mva).

Prisene kan endres uten varsel på grunn av valutakursendringer eller leverandørpriser.

Betaling skjer via sikre betalingsløsninger, inkludert Vipps og kortbetaling.

2. Levering

Vi leverer i Oslo og omegn.

Levering skjer til gateadresse. Innbæring er ikke inkludert med mindre annet er avtalt.

Kunden må være til stede ved leveringstidspunktet.

Tilleggskostnader ved vanskelig tilgjengelighet eller spesialtransport dekkes av kunden.

3. Angrerett

Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven.

Retur skal skje i originalemballasje, ubrukt og uskadet.

Angreretten gjelder ikke for spesialtilpassede produkter.

Returkostnader dekkes av kunden.

4. Retur og refusjon

Kun lagervarer kan returneres.

Retur må skje innen 21 dager etter mottak.

Et returgebyr på 15 % av varens verdi trekkes fra refusjonen.

Returfraktkostnader dekkes av kunden.

5. Kontroll og reklamasjon

Varer må kontrolleres ved mottak.

Feil eller mangler meldes umiddelbart og dokumenteres med bilder/video.

Monteringsanvisninger medfølger. Meld fra dersom disse mangler.

Feilmontering som følge av manglende instruks eller feilbruk kan føre til bortfall av garanti.

6. Reklamasjon

Reklamasjon må fremsettes innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

Vi tilbyr reparasjon, omlevering eller prisavslag etter vurdering.

Kunden skal ikke utføre egne reparasjoner uten skriftlig godkjenning.

7. Forsinkelse og force majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller mangler grunnet forhold utenfor vår kontroll (f.eks. streik, naturkatastrofer, forsinkelser hos underleverandør).

8. Endringer i vilkår

Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene. Endringer publiseres på vår nettside.

9. Personvern

Vi behandler personopplysninger i henhold til personopplysningsloven og GDPR.

Se vår personvernerklæring for detaljer.

10. Konfliktløsning

Klager sendes til oss innen rimelig tid.

Ved uenighet kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet, tlf. 23 400 600, www.forbrukertilsynet.no

Du kan også bruke EUs klageportal: http://ec.europa.eu/odr